יום שבת, 29 באוגוסט 2009

שבוע 38- עדכונים

וואו, כמה אנחנו קרובים לסוף
ועם זאת- אנחנו ממשיכים להשתנות ולהתחדש, ושום דבר אינו כשהיה

בבית או בבית החולים?
כזכור, הגענו למסקנה שיש להחליף את ד"ר אארון גילה לאלתר, מיד ובדיעבד, לאחר שהיא הסתברה כרופאה בעלת אידיאולוגיה אקטיביסטית במיוחד
חיפושינו התמקדו במיוחד בחיפוש של אחות מיילדת שתסכים ליילד אותי בבית (ועל כך תחת "הידעת- שבירת מיתוסים"), אך כללנו ברשימתינו גם צמד רופאים שידועים בפילוסופיה האלטרנטיבית שלהם, ובכך שאינם מתערבים על פי רוב בלידות, אלא אם כן הדבר הכרחי לגמרי
לאחר שיחות טלפון רבות, ראיונות עם שתי אחיות מיילדות, ופגישה עם צמד הרופאים האמורים, נשארנו עם הרופאים.
כשלעצמי העדפתי בהרבה את הלידה בבית על פני הלידה בבית החולים (כאמור- אפשר לקרוא על כך תחת "הידעת- שבירת מיתוסים"), אך אפשרות זו ירדה מהפרק, בין השאר בשל השלב המתקדם שבו אנו נמצאים בהריון.
אנחנו מרוצים מהרופאים הנבחרים, ומקוים שגם עברייה תהיה מרוצה

הפעם, בנוסף למידע הרב (וכשאני כותבת "רב" אני מתכוונת "רב!!!"), אני מצרפת המלצות לשני סרטונים נפלאים
1. "המכונה שעושה 'פינג'- מונטי פייתון". הסרטון מסכם את כל מה שצריך לדעת על לידה בבי"ח בעולם המודרני, וקישור אליו נמצא בראש הבלוג בצד שמאל
2. הטריילר לסרט "The Business of Being Born" שחושף את האינטרסים הכלכליים שמאחורי תעשיית הלידות בארה"ב, וקישור אליו מצוי בדיוק כאן:
http://www.youtube.com/watch?v=4DgLf8hHMgo

שיהיה בהנאה!
נשיקות

תגובה 1:

  1. למקרא הדברים המלומדים והחכמים לאורך הבלוג החלה ללוות אותי המחשבה -"בורות מבורכת" אני מאושרת שלא הייתי בעלת ידע עצום כל כך בנושא הריון ולידה כי סביר להניח שמצוות "פרו ורבו" היתה מסתיימת עם הילד הראשון. מלחיץ להתמודד עם שאלות הרות גורל ולנסות לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לא עבורנו , אלא עבור מי שיהיה הגורם היקר ביותר בחיינו
    מאחלת להגיע אל קו הגמר בבריאות מרבית תוך קבלת ההחלטות הטובות ביותר
    עבריה - מחכים לך בקוצר רוח !
    נשיקות

    השבמחק