יום שני, 1 ביוני 2009

השבוע העשרים וחמישה

לאחר היעדרות ארוכה מאוד, נפתח בהתנצלויות

התקופה האחרונה היתה לחוצה מאוד.
איתי החליט להתחיל מחדש את מאמר מספר שתיים, ובעוד כשלושה שבועות הוא אמור להציג אותו. החדשות הטובות הן שההקדמה כבר כתובה!
לי היו המוני מבחנים (סוף טוב- הכול טוב. כרגע נראה שהממוצע רק השתפר).
כאילו יצאתי לחופש של שבוע, אך בעצם לא הצלחתי ממש לנפוש, ובמקום זאת חיפשתי לי תעסוקות כל הזמן-
הייתי פעמיים בקולג' (סגרתי את שני המחקרים העצמאיים שאני הולכת לעשות בקיץ זה), הייתי בחנות אפייה נהדרת (אך יקרה...), וגולת הכותרת- פיקניק יום ההולדת יצא סופסוף, ובאיחור של חודש וחצי, לדרכו
מכיוון שלאיתי מלאו 32 שנים ולי 28, החלטנו לחגוג לנו יומולדת שישים. כל האורחים דאגו לציין כמה ששנינו נראים צעירים לגילנו, וגם איזה נס רפואי זה שאשה בגילי נכנסה להריון... היה שווה
פיקניק יום ההולדת כלל הרבה חברים, עוגת בננה מנצחת, עוגיות רבות מספור, והדובדבן שבקצפת- קפ קייקס הפתעה
מה מפתיע כל כך בקפ-קייקס?
ובכן, לא רק שמבחוץ היו להן קישוטים מרהיבים, מבפנים היו להם צבעים זרחניים (ותודה לפוצקייה על הרעיון). תאוה לחיך ולשיניים...

עם ההריון לא השתנה דבר. אני ממשיכה לתפוס שטח גדל והולך במרחב, עברייה חוגגת את סיום הלימודים בריקודים סוערים מדי כמה שעות (למעשה, היא הפריעה לי קצת במבחן בספרדית), והיום כנראה אלך לקנות בגד ים הריון

והפעם בבלוג:
תחת "חדשות הבטן המצולמות" תוכלו למצוא תמונות בטן עדכניות עם חולצה שהכינה פוצקי, ועליה- עברייה!
למתעניינים- תמונות מפיקניק היומולדת במצגת בתחתית העמוד, ובהן תמונות הקפ-קייקס המרהיבות.

ד"ש בבית
רעות

2 תגובות:

  1. רעות ואיתי
    אין ספק שהתונות מרהיבות ועושה רושם שהיה לכם יום נפלא
    למעשה כבר אין לי סבלנות לחכות ליומולדת ששים - נראה שאז רק מתחיל הכיף האמיתי
    גם עבריה נראית נפלא - חייבת לציין שהולם אותה מאד!!! הצבע הוורוד
    מקווה שאתם מקנים לה את הערכים הנכונים ועד ה-20/9 היא כבר תדע להגיד "סבתא את מותק ואני אוהבת אותך"
    לא משנה לאיזו סבתא - זה כמובן יהיה נכון בכל מקרה :-)))
    דש ונשיקות לכוווווולם

    השבמחק
  2. מרפסת מול מרפסת ובטן מול בטן - אחלה תמונה :-))
    דודה בייז, אגב, אומרת שבבטן השניה יש בן :-)))))
    לי היה השבוע שעבר חיזיון mirage - כמו שאחינו הצרפתים אומרים- שאני מחזיקה ביד .... ולפיכך , הפריט הנוכחי שאני סורגת הוא בצבע המתאים הגדרתית , או מגדרית או איך שתרצו :-))

    השבמחק