יום רביעי, 29 באפריל 2009

הקץ לעמימות המגדרית

כזכור, דוקא איתי- דחיין הסיפוקים הנודע- רצה לדעת את מינה האמיתי של עברייה, ודוקא אני- הרסנית ההפתעות הבלתי נלאית- רציתי לחכות ללידה
ואולם, מאחר שבדיקת סקירת המערכות חייבה אותנו להחליט, ומכיוון ששנינו היינו מוכנים לוותר למען שלום הבית, החלטנו להטיל מטבע
בהטלה ניצח איתי.

וכך, בערב יום העצמאות (ולכבוד יום ההולדת של הפוצקייה...), הלכנו לגלות את מין הילוד/ת שלנו
הבדיקה עצמה היא דבר די מדהים, ועל כך תוכלו לקרוא ב"הידעת- סקירת מערכות".
עברייה לא היתה העוברה הצייתנית בתבל (סימן לכך שהיא דומה לאמא שלה...)- רגליה היו משוכלות.
כך ראינו שיש לה זוג רגליים ארוכות (כמו של אבא) ואת כל האצבעות הדרושות
הטכנאית שערכה את הבדיקה שאלה אותנו אם אנחנו רוצים לדעת את המין, ואמרנו שכן (אני גם טרחתי לספר לה את כל פרטי הסיפור כולל ההטלה, ומי ניצח, מה שגרר את התגובה "לא נעים לי לומר, אבל ההחלטה
היא רק שלך...")
הבדיקה התארכה והארכה, כי עברייה שכבה בתנוחה שלא איפשרה לראות את הלב כראוי, ולכן יכלנו לחזות בשגרת הרחם שלה- היא פותחת את הפה הרבה, מקרבת את הידיים לפנים, מניעה את ראשה החמדמד, ומתנמנמת חליפות
ואז, כשכבר ממש התרגלנו למראה שלה, אמרה הטכנאית בקול שקט-בואך-לחשני
"it's a girl"

כעת אפשר להודות- מרוב דיבורים על עברייה בנקבה, כבר התרגלנו לרעיון שיש לנו בת
אנחנו שמחים להכריז שלמשפחת בר סימן טוב- גלבלום תתווסף בספטמבר- תינוקת

הערה לסיום- אמא שלי רוצה לנסות ולשמור על ההפתעה, ולכן אני מפצירה בכם להשתדל לא לגלות שאתם יודעים, ופשוט להמשיך להשתמש בשם עברייה
נשיקות לכולם

תגובה 1:

  1. אנונימיאפריל 29, 2009

    איזה כיף! בת!!!
    על החתום: אם הבנים, דבי

    השבמחק